Førjulsmøte

Tirsdag 5. desember kl. 19.00. i Kulturhuset. Gjert Kristiansen i sammen med Johannes Risnes vil fortelle om rosemalerne i Fjotland. Øyvind Lid lanserer boken om Kulturhistoriske turer i Kvinesdal.
Servering av graut og kaffe. Entre kr. 150.-

Haustmøte 3. oktober

Tirsdag 3. oktober kl. 19.00 i Kulturhuset. Vi vil se to filmer :
«Gardsliv i Åseral» og » I lord Salvesens fotefar.»
Enkel bevertning. Fri entré.

Tur til Gunforsmoen Steintland 27. 08. 23

Vel møtt til å gå den siste turen saman med historielaget i 23.
Det er start ved promenaden kl 10.00 som vanleg, kjør opp Austerdalen til skiltet inn til Bruli, litt forbi Galdal. Der svingar du inn og kjører til Steintland omtrent 3 km. Der parkerer me.

Frå Steintland er det litt stigning i starten på god grusveg omtrent 2/3 av den ca 5km lange strekningen. Ved Berketjørn går me over på god synleg 4? 6? hjularveg, litt blautt somme stader, men heilt greitt å gå.

På Gunforsmoen står der eit fint og velstelt lite hus, og fint og velstelt rundt huset. Huset var flytta frå Galdal av dei som eig plassen. Det er bl.a. 3 søstre Bette Høydal, Marta Rostøl og Solveig Rostøl. Son til Marta, Tommy, vil kjøra desse tre inn på 4(6) hjular.

Det mest spennande er kanskje veret, men vi får kle oss fornuftig. Me håper på ein fin tur med god oppslutning.

Jan Arve Røiseland, Ragnhild Høydal og Turid Stakkeland.

Fottur til Laundal

Søndag 13. august. Biler frå Promenaden kl. 10.00, andre kan møta 10.30 på Nedre Lande. Lett tur på grusveg til Laundal 2,1 km, litt stigning. Kjentfolk fortel om det vi ser, ein kan også koma til Poddeloptet eller Saudland med same vegstart.

Nede på Laundal blir det sosialt samvær med niste, også grillmulighet.

Øyvind Lid frå Lister Friluftsråd orienterer om tunet og alt som fins og er å sjå. Fleire som kjenner garden frå sin barndom, blir også med. Turen er samarbeid mellom Kvinesdal Historielag og Lister Friluftsråd

Gavepakke 2023

Gavemedlemskap for 2023 i historielaget
Til barn, barnebarn, tante, onkel og andre.
Du får ein stor bokpakke og årsskrift for 2023.
Alt dette for kr. 200,-
Kontakt folk i styret Anne-Berit har tlf 41696220 epost erfjor@online.no
Vi kan ikkje senda alt i posten, men vi kan senda årets hefte saman med giro på 200 kr. og så må du eller andre henta resten.

Ordførarens tur i Kvinesdal

Fottur søndag 9. juli etter gudstenesta på Torget. Privatbilar frå Promenaden ca. kl. 12.30 til Golfbanen. Tur på gamal kyrkjeveg til Espeland på Heia saman med ordførar og lokalkjente frå historielaget. Skyss for sjåførane tilbake til Solås

Tur til Knibeknuden , Kristi Himmelfartsdag 18.mai 2023.

Vi kjører med privatbilar frå Liknes kl 10.00 , som vanleg. Men det går også an å kjøra direkte til Knibestøl. Vi prøver å finna plass til å parkera attmed huset etter Leiv Knibestøl og langs med vegen oppover. Viktig å fylla opp bilane, det er ikkje flust med parkeringsplassar.
Vi startar i tunet på Knibestøl med litt orientering. Og så går vi på ein fin grusveg mot Årstøl eit lite stykke til vi svingar av mot Knuden.
Deretter er det på sti, litt myr og fjell, jamn stigning på omlag 200 m til Knibeknuden som ligg på 461 moh. Den siste delen av stien er merka med små vardar, kalla «knydingar». Vi reknar med å bruka bortimot ein time opp, med moderat gange. På toppen er det flott utsikt i alle retningar.

Leiv Gunnar Skiftun har sportsandakt.

Vårtur til Lista

Søndag 23. april kl. 10.00. fra Promenaden med buss. Fottur fra Lista fyr til Norberg Fort med naturlos. Middagsbuffe på Enli. Påmelding til Randi TLF/SMS 93 03 58 03 innen 20 april. Pris kr. 500.-

Turen er ca 6 km lang, og går på sti og vei med naturlos som vil fortelle om kultur og hendelser i dette flotte Lista-landskapet, et landskap som også betyr at der ikke er bratte, vanskelige partier. Info og omvisning på Nordberg Fort.

Om noen ønsker å bruke mer tid ved fyret, og heller følge bussen til fortet, er det mulig.  Bussen kjører alle fra Nordberg til flystasjonen, til Enli Vestheim for en rikholdig middags-buffee!

Årsmøte 2023

Torsdag  2. mars kl. 19.00. i Kvinesdal Kulturhus

Vanlige årsmøtesaker, god bevertning, lotteri.

Harald Dag Jølle vil fortelle om «Polarhistoriske eventyr». Han har fulgt i gamle skispor til Sørpolen. I fjor reiste han sammen med kronprins Haakon over Grønlandsisen. Han har også skrevet biografien om Fridtjof Nansen. Alle velkommen.